Nytt

Nu är det nya året här. Det känns mäktigt och hoppingivande. En chans till nystart! Nä. Skojade bara. Idag har jag varit hos tandläkaren. Igår var jag på vårdcentralen. Så himla party. Läkaren som jag träffade var snäll. Tandläkaren var också snäll, antar jag, men lite konstig. När jag frågade för att kolla om jag hade uppfattat en sak hon hade sagt rätt så klargjorde hon först att "det sa jag inte" och förklarade först därefter vad hon hade menat. Hm. Kändes som om jag var typ sju år gammal och blev tillrättavisad. Dåliga vibbar. Nåja. Tittar ut genom fönstret för att se om solen har gått ner än. Det borde den inte ha gjort. Det har den inte heller. Men snart så. Det är skymning och klockan är kvart i två. Det låter fel. Det känns fel. Men hur som helst. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0