Testund

Jag gillar det här med att dricka te. Inte för att jag njuter så oerhört av själva tesmaken, utan nog mest för att tesdrickande är väldigt synonymt med gemenskap för mig. Jag dricker kaffe ensam, men te är reserverat för sällskap. Och apropå te. Under loppet av drygt ett år har jag hört två av varandra oberoende personer säga att te med champagnesmak är gott. Det måste betyda att det är det. Så idag gjorde jag slag i saken och köpte en påse champagnete, i riktig teaffär. Men det fanns inget med bara champagnesmak, så jag tvingades köpa ett med champagne och jordgubb blandat. Synd. Jag hoppas att det går bra ändå, det här. Med den analkande testunden. Börjar bli lite darrig. Har så sjukt stora förväntingar.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0