Cooking lasagna

Att laga grönsakslasagne är ett skämt. Nu står den i ugnen, men jag överdriver inte (i så fall bara en aning) när jag säger att jag jobbade med den i säkert två timmar. Men så gjorde jag ju min egen ost-/bechamelsås också. När den var färdigkokad stank den sur grädde. En tänkbar orsak till den tivelaktiga odören skulle kunna vara att jag använde mjölk som gick ut för två dagar sedan. Nåja. Vi får hoppas att sur grädde-lukten har kokat bort i ugnen. Nu kanske någon stilla undrar varför jag publicerar ett inlägg som enbart handlar om att det är så himla jobbigt att göra grönsakslasagne. Men det är ju för att det är det. Jobbigt, alltså.      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0