Zero


Jag verkar inte kunna bestämma mig för om den här bloggen ska innehålla så kallade "kvalitetstexter" (föreställ er med  överdimensionerade citationstecken) eller om den ska få fungera som soptunna och stå för logistiken av mina töntiga, ogenomtänkta tankar för stunden. Just nu verkar den vara bådadera, om jag nu alltså skulle tillåta mig att vara så kaxig att jag vågar nämna ordet  "kvalitet" och "mina texter" i samma mening. Dock tråkig diskussion. Men nu: soptunna. 

Efter dagens i och för sig rätt korta pluggkväll drar jag slutsatsen att det verkar gå åt 1,5 liter Coca Cola Zero per ungefär trettio ord när jag skriver. På två timmar. Långsamt och kissnödigt - ja. Samt med rätt krystat resultat. (flackar med blicken och ler nervöst på grund av ordvitsen). Godnatt för ikväll.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0