Och så har jag lite ont i ryggen också

Det var nice att få lönespecifikationen idag. Det blev slut på kontot i förmiddags när jag som vanligt skulle shopaholic-köpa något onödigt (typ biljetter till en obskyr konsert i det här fallet), så nya pengar är  välkomna. Bra. Lönebeskedet fick dessutom mitt humör att öka ett snäpp efter att jag den senaste timmen har suttit och kollat på diverse resebloggar från Sydamerika och blivit deprimerad över mitt händelselösa liv. Det är därför man egentligen ska avsluta sitt facebook-konto, säga upp internet och bosätta sig under en sten, så att man begränsar intrycken och förskonar sig från lidande. Eller så bestämmer man sig helt enkelt för att resa iväg, eller göra det där man drömmer om. Dessvärre kommer det mer naturligt för mig att vara avundsjuk på andra än att ha egna drömmar. En destruktivitets-high five på den. Men jag klarar mig. Eller ja, nästan  i alla fall. Idag gick jag till exempel och la mig och sov med kläderna på klockan sex, skippade middagen och gick alldeles nyss upp för att borsta tänderna och klä om till pyjamas. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Chelsea

Kolla min blogg http://chelss.blogg.se

2011-03-26 @ 10:52:07
URL: http://chelss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0