På nedåtgående

Varför verkar mentala dippar och tentor alltid, och då menar jag alltid, sammanfalla? Okej, jag förstår också att det inte är något märkligt sammanträffande. Men ändå. Min panna är varm, huvudet känns fyllt av bomull, nacken är stel och som om inte det vore nog så  kom jag alldeles nyss på mig själv med att skriva "min" med två "n". Botten is nådd. Stream of conciousness. Blablabla. Jag tycker att det är töntigt att Henrik Dorsin plötsligt beskrivs som en humorgud med anledning av hans "Ove" i Solsidan. Dorsin har ju alltid varit bra. Dessutom är karaktären Ove inte ens särskilt rolig, och själva serien Solsidan egentligen väldigt dålig. Och ja, tv är mitt liv.   
 


Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Visste du att Henrik Dorsin ska spela chefen i en svensk version av The Office? Jag är verkligen nyfiken på hur det kommer bli, även om jag tror det är lite för mycket att hoppas på att det är i klass med amerikanska The Office. Framförallt är jag nyfiken på vem som kommer spela Gareth/Dwight-rollen.



Som svar på din fråga förresten: Tenta-ångest, i alla fall enligt min erfarenhet.

2011-03-22 @ 18:47:25
URL: http://magnus.nordlander.se
Postat av: Matilda

Det var faktiskt mest en retoriskt ställd fråga om jag ska vara ärlig. Att det är någon form av tentaångest hade jag liksom på känn.. ;)



Och att Henrik Dorsin ska vara med i svenska the office har det ju stått lite om i tidningarna ja. Jag har iof bara sett något avsnitt av det engelska (tror jag), men av vad jag såg så ser jag verkligen fram emot den svenska versionen.

2011-03-22 @ 23:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0