Blågrönt brinnande eldklot. Inget konstigt alls.

Igår kväll när jag satt i soffan och kollade på tv såg jag att det var något som lyste till utanför fönstret, och när jag tittade dit såg jag att det var ett blågrönt brinnande eldklot på himlen. Det verkade svischa förbi bara några hundra meter från marken och jag blev fullkomligt vettskrämd. Jag ropade panikslaget på min mamma som satt bredvid mig så att hon också skulle se, men eldklotet brann upp på någon sekund. Försökte mig på att börja förklara att jag just hade sett ett jättestort blågrönt eldklot, men något gjorde att rösten liksom dog ut efter bara några meningar. Men idag kunde jag äntligen pusta ut, för det verkar som om jag trots allt inte hallucinerade ändå. Tack flashback och aftonbladet för att ni bistår med sjukt viktiga upplysningar som gör att jag inte längre känner mig sinnessjuk. En meterorit, minsann. Tänka sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0