6 juli.

Det är ju underbart att klädföretagen skickar ut kataloger med höstmodet redan nu. Verkligen UNDERBART. Kniper ihop ögonen och försöker stoppa tiden. Den funkar inte den här gången heller. Men man kanske skulle ta och köpa sig en vinterjacka? Det fanns ju en väldigt fin i La Redoute-katalogen. Mörkbrun var den. Att köpa en vinterjacka i juli, och till råga på allt via postorder, skulle säkert kunna bli en rätt dråplig anekdot att berätta i framtiden. Nåja. 

Imorgon ska jag till frisören. Det kommer bli så dyrt att jag kommer darra på handen och le nervöst när jag ska dra kortet efteråt. Se oberörd ut, se oberörd ut. Se ut som om du är helnöjd fast det första du kommer göra när du kommer ut genom dörren är att dölja den nya frisyren i tofs. Men jag har hört att det är bra att unna sig saker ibland. Typ ett besök på en svindyr frisersalong på söder i vilken inredningen ser ut att passa på ett rymdskepp.

Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Så, hur blev frisyren?

2011-07-11 @ 22:10:48
URL: http://magnus.nordlander.se
Postat av: Matilda

Man kan nog säga att den blev rätt okej. Var självklart missnöjd efteråt med både själva klippningen och färgen, även fast det inte var särskilt jättestor skillnad, men nu har jag i princip vant mig :)

2011-07-26 @ 02:27:47
URL: http://matil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0