Skoj. Oj, så skoj.

Hej hopp. Igår var det genomgående köttfärstema hela dagen för mig, vilket i slutet av dagen började kännas en aning mastigt. Åt resterna av köttfärspajen från dagen innan till frukost, lite andra rester till lunch men då i form av någon slags makaronilåda med köttfärssås, och till middag blev jag serverad hamburgare med bröd. Men då kände jag bara att oh my god stopp, någon måtta får det vara. Istället fyllde jag hamburgerbrödet med keso, ruccola, stekt rödlök och dressing. Så mycket bättre. För mycket kött kan lätt bli..köttigt.

Fick tydligen jobbet jag sökte = kul. Jag tror jag ska packa ner små elektronikdelar i lådor, alternativt räkna saker. Haha. Det kommer bli awesome. Bortsett från det att jag måste räkna på fingrarna oavsett hur små tal det gäller, förstås. Men då får dom omlokalisera mig till något mer hjärnbefriat om det skulle vara på det viset. Det känns skönt att än en gång ha lyckats lura i någon att jag är något att ha.  

Men vad bra att klockan är tre och att jag inte ens har börjat plugga än. Dock har jag varit till skolan och köpt för tentan nödvändiga kompendier fram tills för en timme sen.

Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Stort grattis! Hoppas du får kul på det nya jobbet! Elektronikdelar är alltid kul att leka med. Fast det kanske inte blir så mycket lekande med dem? :)

2011-01-12 @ 21:05:19
URL: http://magnus.nordlander.se
Postat av: Matilda

Ja, det är ju faktiskt något särskilt med att tjäna egna pengar. Jag KAN nog leka med delarna om jag vill, men risken finns ju att jag blir avskedad..

2011-01-14 @ 14:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0