Natt

På senare tid har jag fått en väldigt stor lust att börja spela något instrument. Det verkar vara ett utomordentligt sätt att roa sig själv på. Jag tänker jag mig antingen piano eller gitarr men kan inte riktigt bestämma mig för vilket. Men tänk att kunna spela sin favoritlåt helt på egen hand.. Hur coolt som helst. Vad gäller image så inser jag ju i och för sig att det är tuffare att sitta framför lägerelden och dra en låt på gitarr än att sitta välkammad och spikrak i rygggen och plinka på en flygel. Men båda verkar dock sjukt nice att kunna. Vi får se hur det blir. Nu har jag suttit och kollat på piano- och gitarrcovers av hur länge som helst. Tänk om man kunde spela som killen i youtubeklippet. Dock skulle jag nog sjunga lite lägre, och kanske ha en annan frisyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0