Drar iväg

På torsdag ska jag åka till fjällen. Fest hela kvällen. Antagligen inte. Men till fjällen ska jag. Skrika "bästa svängen - hökarängen" och svänga så att snön yr.

Jag började skriva ett inlägg om att jag hatar att läsa populära bloggar eftersom jag bara känner mig som en disktrasa i jämförelse med de där perfekta tjejerna som skriver, men sen kom jag på att jag redan har skrivit något liknande tidigare. Det händer ganska ofta, att jag redan har skrivit om mitt påtänka ämne. Som om mitt tankeregister bara omfattar ett bestämt antal ämnen som jag har någon åsikt om. Så. Jävla. Simpel. 

Just nu lyssnar jag på Back Street Boys' "All I have to give" och drömmer mig tillbaks till mellanstadiet. Att se "Sanning och konsekvens" på VHS och gå på gymnastikträning fast jag inte gillade det något vidare. Följa med pappa och handla middag på fredagarna. Spela The Sims i fyra timmar och inse att man nog borde trappa ner. Och så skridskodisco, såklart. Killarna som åkte och kastade snö på tjejerna. Om man hade tur kunde man få  lite bekräftelse i form av snö i nacken.

Osammanhängande inlägg. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Ha det roligt i fjällen! Mitt tips är att inte bara svänga hela tiden, utan även ibland åka ned för backan. Man blir så jäkla yr om det enda man gör är att åka runt i en ring ;)

2011-01-31 @ 21:45:36
URL: http://magnus.nordlander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0