Positiv

Jag betraktar mig själv utifrån och kan inte låta bli att hånskratta åt mina patetiska försök att få det som jag lever att se ut som ett liv. Att försöka springa på bensköra, kanske rentav amputerade, ben resulterar naturligtvis bara i tragiska dödsryck. Ändå haltar jag vidare, planlöst. Rabblar för mig själv i huvudet, som ett mantra som kan riktas mot egentligen vem som helst i mitt liv: "jag sa aldrig att jag var normal". Hör ni det. Jag har aldrig någonsin utgett mig för att vara normal. Vilket betyder att jag inte ställas tills vars. Blir så oerhört frustrerad när människor av någon underlig anledning verkar ta mig för en normal tjej. Fattar ni inte att ni bara kommer att bli besvikna?


Kommentarer
Postat av: M

Nu kommenterar jag sönder din blogg (förlåt). Men det där lät så deppigt så jag inte kunde låta bli. Men jag tror nog två chihuahuor kan muntra upp dig! (om dom inte bits..)

2011-03-01 @ 11:52:30
Postat av: Matilda

Äsch, jag är inte på dåligt humör. Bara skriver lite. Tomma ord. Inget att bry sig om!

2011-03-01 @ 17:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0