Dagen före imorgon

Så här dagen före tentelitentan känner jag för att droppa lite citat istället för att råplugga som jag borde göra. Således:

"Jag skulle aldrig vilja vara medlem i en klubb som accepterar mig som medlem"
Groucho Marx

"Madame föraktar sina gäster för att de bor på hennes sjaskiga hotell"
Tranströmer

Inte för att jag direkt kan redogöra för vem varken Marx eller Tranströmer är, men de tycks i alla fall vara inne på samma spår. Tänkvärda grejer, samtidigt så himla alldagliga.

Okej,  nu måste pluggandet fortsätta. Jag har nog aldrig pluggat så lågintensivt inför en tenta någonsin. Har mest bara bläddrat bland låtar på Spotify, surfat och ätit upp en 230-grams schweizernöt som en ren överslagshandling. Så sjukt seriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0