Chill med Chai

Jag sitter och dricker en hemmagjord Chailatte. Eller ja, chaite. Trodde att den skulle smaka skit precis som alla andra nya tesorter jag impulsköper, men den smakar faktiskt helt okej. Ibland är det fantastiskt att inte bli besviken. 

Igår var världens bästa tvillingsyster här och hälsade på. Väldigt fint besök. Eftersom hon ska låna min  super cool hightech-systemkamera (som jag inte förstår mig på) för ett skolprojekt satt hon och mixtrade, ställde in och testfotograferade det som fanns framför, läs: mig och Rudolf. Hej.

Annars då? Not so much. Men veckan  har ändå haft urskiljbara höjdpunkter, något som jag kan berätta om lite senare. Men förvänta er för guds skull inga anmärkningsvärda grejer. Det är ju trots allt mitt liv det handlar om.





Kommentarer
Postat av: m

"världens bästa tvillingsyster" hey hey hey, nu får jag prestationsångest.

2011-03-01 @ 11:46:22
Postat av: Anonym

man blir varm

2011-03-06 @ 01:03:07
Postat av: Matilda

M: hey hey hey, du är ju min enda tvillingsyster, du är alltså din egen enda konkurrent = ingen prestationsångest. därmed inte sagt att du inte presterar!

2011-03-06 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0