Jul

Tänkte mest bara täcka över det senaste inlägget som kanske var lite väl deppigt. Det är ju snart jul. 
 
Idag började jag få ont i benen, ungefär som växtvärk. Har känt ungefär likadant då och då genom åren men då har det bara varat i någon sekund. Men så idag har det varit konstant, och det har känts jättekonstigt. Googlade mig fram till restless legs syndrome, RLS, som jag diagnostiserade mig själv med. Blev livrädd, för det kan ju tydligen bli jätteallvarligt. En del klarar inte ens av att sitta en hel middag eftersom man måste upp och röra på benen eftersom de är så rastlösa och gör så ont. Det lät hemskt. Sen ökade ju tydligen självmordsrisken hos personer med svår RLS också. Jaha. När jag läste vidare verkade det i alla fall inte behöva bli så allvarligt hos alla. Men jag hoppas att det inte håller i sig eller blir värre. Pallar inte.

Jag har haft ingredienser till en sats lussebullar i snart fyra dagar nu. Någon gång kanske jag gör slag i saken. Time will tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0