27 augusti.

Idag åkte jag in till stan för att leta efter kläder. Jag har nämligen inte så många. Shoppingrundan bestod av att gå runt lite på Åhléns och sedan tvärs över gatan in på HM. Inne på HM provade jag en höstjacka som nog skulle kunna beskrivas som fulsnygg. Den var alltså från märket L.O.G.G. I'm just sayin'. Sedan blev jag trött och kände att det liksom fick räcka, så då köpte jag en latte med hasselnötssmak (det var ju trots allt fredag) och satte mig på tunnelbanan hem. Men jag köpte faktiskt två fina skrivblock, det gjorde jag. Inte för att jag skriver så mycket, men jag gillar skrivblock. Särskilt sådana med bladtunna sidor och smala rader. God kväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0