Sell out

Tittarsiffrorna, eller besöksstatistiken om man så vill, på min blogg har dalat. Tycker att det är djupt sorgligt att massa (två, tre stycken kanske) människor uppenbarligen notoriskt har börjat strunta i att titta in här. Om jag ska lyckas med att försörja mig på bloggen måste vi ju alla hjälpas åt. Hur ska jag annars kunna bli eknomiskt oberoende så att jag kan köpa ett hus på landet och ha mitt eget miniskansen? Ett första steg skulle kunna vara att ni tittar i ert kylskåp och ser efter om ni hittar någon gudsförgäten kålrabbi eller gammal brödkant, och sedan skickar det till mig så att jag överlever tills imorgon.

Sen har jag hört att det ska vara rätt populärt med bilder på bloggen. Det skrev jag förra året också vid något tillfälle och postade en den fulaste bilden jag kunde hitta på mig själv, men jag kommer inte ihåg om det var fler besökare som återkom för det. Anyway. Ger det ett försök till.  
 


Idag i solen var jag glad.


Sen blev jag lite tankfull.


Nu ska jag ut med hunden. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Jag har slut på kålrabbi, men jag har någon bit ost jag kan skicka. Cheddar tror jag bestämt att det är. Räcker det med att jag slår in den i ett paket och adresserar det till "Matilda"? Och slänger på en bunt frimärken såklart.



Jättefina bilder förresten.

2011-04-24 @ 01:30:02
URL: http://magnus.nordlander.se
Postat av: Matilda

Magnus: en bit cheddarost blir toppen!

2011-04-27 @ 18:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0