Ny mobil och så

Vill ni veta vilken mobiltelefonmodell man inte ska köpa? Svar: den jag köpte idag.

För det första fick jag offra mig och köpa en rosa eftersom det var den enda färgen som fanns kvar i lager, och eftersom jag redan hade väntat i en kvart på mitt könummer så orkade jag inte jiddra. När jag tänker rosa mobiltelefon får jag automatiskt associationerna plattångat hår, för mycket foundation, tuggummituggande och lösnaglar. Men faktumet kvarstod: i brist på en mobil var det verkligen just en sådan jag behövde, och jag styrde stegen mot kassan. 
 
Men vilken besvikelse. Särskilt bildkvaliteten på kameran. Och inte kunde man ha klockan som skärmsläckare heller. Jag vill bara spola ner den i toaletten. Och inga sms eller samtal heller hittills. Jäkla dålig telefon, alltså.




Sony Ericsson Zylo

Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

I egenskap av att vara inbiten Apple-användare sedan ungefär 5 år så kan jag ju säga på en gång att den telefonen man ska köpa är en iPhone.



Du får se till att få ordning på den där telefonen så den ringer och sms:ar. Annars är den ju inte mycket att ha.

2010-09-05 @ 22:05:21
URL: http://magnus.nordlander.se
Postat av: Matilda

Okej, jag ska hålla det i minnet inför framtida mobilköp!

Och angående den dåliga bildkvaliteten på kameran - det visade sig att jag självklart inte hade tagit av skyddsplasten på kameralinsen, ehm. Det är den nivån jag ligger på.

2010-09-06 @ 17:33:48
URL: http://matil.blogg.se/
Postat av: Magnus Nordlander

Klassiker :)

2010-09-06 @ 22:55:40
URL: http://magnus.nordlander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0