Hej

Det enda jag har är utseende. Synd att jag inte är snygg.

Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Det där är ju inte sant. Inte något av det.



Du har ju mycket mer än bara utseende, något som är fullständigt uppenbart av att läsa här. Dessutom är du ju visst snygg. Det har de bilderna du lagt upp av dig själv här visat med all nödvändig tydlighet.



Och nej, det här är inte något jag bara skriver för att vara snäll. Det är mina faktiska åsikter. Uppriktigt sagt blev jag till och med lite förvånad när jag läste vad du skrivit.

2010-10-01 @ 00:00:57
URL: http://magnus.nordlander.se
Postat av: Matilda

Tack Magnus, alltid lika snäll. Fast man ska nog ta mina konstigaste inlägg med en nypa salt ibland. Ibland skriver jag bara nån formulering som jag tycker känns lite tragikomisk (som den här) och som kanske står för en tillfällig snarare än konstant känsla. Förhoppningsvis!

2010-10-01 @ 00:16:03
Postat av: Magnus Nordlander

Jag tyckte jag skrev att jag inte skrev det här för att vara snäll :) Det gör ju en fundamental skillnad i trovärdighet. Men det kanske snarare är resultatet som räknas :)



Duly noted, även fast jag tycker att det här inte är något du borde känna ens tillfälligt.

2010-10-01 @ 07:36:30
URL: http://magnus.nordlander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0