Let me in with the sound of your tears

För det första vill jag nämna att jag inte har dött. För det är klart att jag skulle skriva ett avskedsinlägg eller något om jag tänkte gå och hoppa framför ett tåg. I och för sig kan man ju faktiskt dö av en olyckshändelse också.. Det tänkte jag inte på. Bara för att jag skrev det här lovar jag att jag kommer att bli påkörd och dö typ imorgon. Vi lämnar ämnet.

Idag är det Rocky Horror Picture Show på tv. Jag har fått andrahandsuppgifter från mitt eget minne att den går på TV4+ klockan 22.40, så jag skulle chansa på att det faktiskt är så. Jag kommer hur som helst sitta bänkad. Den är så himla freakad, den filmen. Genial, på det sättet som Edward Scissorhands också är genial. Något är det, men jag kan inte formulera det i ord. Sen ska vi ju inte glömma att den innehåller en sjukt snygg transvestit också. Och så Susanne Sarandon. Susanne Sarandon är bra.

Annars så har jag köpt två tepaket idag. Citron/honung samt lakrits. Ingen av dem luktade något vidare höjdaraktigt, men jag ska nog klara mig ändå. Någon av smakerna ska i alla fall få göra mig sällskap framför gänget här nedan ikväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0