Sabotage

Att sitta i sängen och vara klar för att sova klockan tjugo i tolv en fredagskväll, det känns som om det måste ge någon form av poäng någonstans. Om inte annat finns det i alla fall potential för att morgondagen kommer att börja innan klockan ett imorgon. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag att sitta och slentriansurfa till klockan 01.20 (den magiska tiden) utan att komma ihåg ett dugg av vad jag har gjort dom senaste två timmarna framför datorn. Fett vild fredagskväll med andra ord, med tillhörande minneslucka och allt.

Men kvällen är ung; jag har ju för guds skull inte ens borstat tänderna. Kanske att man skulle ta och  stilla sitt intelligensbefriad dokusåpa-begär genom att kolla på senaste avsnittet av Kungarna av Tylösand? Så får det bli. Jag lever enligt devisen att att leva genom andra är ett liv så gott som något, och om man inte har några livs levande personer i sin närhet man kan leva genom går ett par dokusåpadeltagare i en rätt sopig tv-serie rätt bra det med. (och angående dubbel-att:et i föregående mening: det ser helt sjukt ut, men hur ska det vara då?)   



  


Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Sover du 12 timmar? Spännande isf, om inte jag är extremt trött kan jag inte sova mer än typ 8 timmar, och jag vaknar av mig själv efter typ 7 timmar.



Något annat som är kul att göra är ju att spendera halva natten med att chatta. Givetvis mest skitsnack, dock. Man vill ju inte göra något som är viktigare på riktigt än att sova.



Efter en särledes icke-givande diskussion om småbarn på lyxkrogar ska jag iaf lägga mig och sova nu. All in all, en väl bortslösad afton :)

2010-10-16 @ 01:51:16
URL: http://magnus.nordlander.se
Postat av: Matilda

Haha, småbarn på lyxkrogar..

Nja, aldrig att jag liksom sover 12 timmar i sträck, det är mer det att jag hellre drar mig i evighet än går upp på riktigt.

2010-10-16 @ 17:33:37
Postat av: Magnus Nordlander

Ah, det är ju helt förståeligt. Jag ställer alltid min klocka tidigare än jag ska gå upp så att jag kan somna om. Det är ju mycket skönare att somna om än att sova :)



Om du har tråkigt (eller bara känner för det) och vill försöka göra något åt det så kan du ju hojta till på MSN eller så, så kan du få veta allt om småbarn på lyxkrogar, eller allsköns underliga ämnen. Jag har samma adress där som min mailadress, och den fyller jag ju i varje gång jag kommenterar, så jag antar att du har den :)

2010-10-17 @ 01:46:41
URL: http://magnus.nordlander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0