Usch

Jag orkar inte längre. Orkar inte läsa papper. Måste göra något annat. Varför inte blogga? Det där med att skjuta upp plugget så att man måste sitta uppe på helgkvällar som nu.. Nej, det funkar inte. Jag har för övrigt märkt att jag alltid har sminket under ögonen efter att ha suttit och koncentrerat mig med plugg. Tanken flög förbi att min hjärna kanske kämpar så hårt att sminket helt enkelt inte fäster längre på ögonfransarna, att det är något kemiskt och oförklarligt. Men sen kom jag på att anledningen är att jag sitter och gnuggar mig i ögonen varannan minut i ren frustration över att aldrig komma någon vart.

Nä. Lägga sig kanske. Jäkla undermåligt inlägg. Nästan så att jag skäms. Jag vill inte publicera, alls. Men gör det av någon konstig anledning ändå.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0