Plugg osv

Dagen har flutit förbi på ett kick, vilket är lätt hänt när man beger sig in i pluggdimman och bara stirrar ner i böcker och papper. Tiden går fort när man har..tråkigt.

Jag tänkte vara lite rolig och lägga in en bild på mitt pluggbord som är belamrat med böcker, papper, dator och pennor i ett enda ordnat kaos, men e-postinställningarna på mobilen fungerar inte riktigt som dom ska, så både bloggen och eventuella läsare får dessvärre klara sig utan den där bilden. Det ska vi nog alla vara rätt tacksamma över. Det var en väldigt tråkig bild.

I och med pluggandet ser jag mönster och strukturer i varje mening jag skriver numera. Olika slags bisatser, adverbial, konjuktioner, subjunktioner, allt. För att inte tala om pronomen. Och ju mer man lär sig desto mindre känns det som man fattar. Härliga tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0