Disarm



Jag tycker att den här ovanstående utformningen av en skolbyggnad, där jag hänger alltså, är väldigt intressant. Vill man att de redan förvirrade och stresssymptomfulla stackars studenterna ska tappa det sista greppet om verkligheten? Lång trång gång, på riktigt. Den genomsnittlige studenten har uppenbarligen goda skäl att tro att synen har kollapsat totalt och att psykosen är nära. Själv vill jag bara lägga mig i ett hörn och blunda när jag är på det här stället. Alternativt springa så fort jag kan genom hela korridoren tills jag får en dörr uppsmackad i ansiktet.

Vi måste lägga in en för tillfället välspelad åt. Det måste vi. Men koden går inte att kopiera på någon av versionerna på Youtube = synd. Så det blir en fattig liten spotifyare, som dessutom, ja, för att kunna lyssna, kräver att man också är en spotifyare.  

Smashing Pumpkins – Disarm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0