"Har du lunar?"


Skrev in funplanet.se i adressfältet och tryckte på enter. Det fanns fortfarande kvar. Funderade även på att ta en sväng in på Lunarstorm för att återuppleva gamla tiders tonårsångest eller något, men hejdade mig i sista sekund. Jag tror jag vill minnas lunarstorm som det var då, back in the days. På den tiden innan trettionåringar började se ut som fotomodeller och när varje lunarstormare hade en lista över sina bästa kompisar för tillfället på sin "press". Som mitt lilla fjortonårsjag stirrade sig blind på dom där listorna! Och den där ångesten över att inte hitta sitt eget namn på en lista man så himla gärna ville vara med på. Sen fanns ju alternativet att skippa namnen under "mina kompisar"-rubriken och rätt och slätt skriva "jag har inga kompisar". Jag tror jag körde den några gånger också. Så, det var nog dagens nostalgitripp. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0