Oceaner av tid


Gick upp klockan 05.30 för inventering på jobbet. Självklart oskönt men å andra sidan fick jag gå hem klockan halv tio, vilket var desto skönare. Märkte dock att konsekvensen av att gå upp tidigt är att dagen blir så sjukt jävla lång. Dom flesta skulle nog ta detta faktum som något positivt, men jag tycker att det är lite jobbigt. Har ni provat att gå upp tidigt någon gång? Man får jättemycket tid! Jag vet inte vad jag ska göra. Har suttit vid datorn från och till sedan tio, druckit kafffe, varit uppe och vilat en halvtimme i sängen, och suttit vid datorn igen. Försöker komma på om jag har några hobbies. Det har jag inte. Magen kurrar men vi har ingen mat hemma, och vem orkar gå en kvarts promenad till Ica? Jag ska nog baka muffins eller något. Det känns som ett jättebra lunchalternativ. Verkligen. 

Och just det, jag var ju i Paris. Bild, tack.



Utsikt från Eiffeltornet. Funderade på att leka Ted Gärdestad, men mamma var ju där.



Fisken blev inte glad av att bli uppäten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0