Euro-Anna



Snart är det ju schlager-EM-final. Eurovision song contest. Men först massa semifinaler! "Inför schlager-EM" är mitt nya favoritprogram. Nej. Men det verkar däremot sändas ungefär hela tiden, så jag har liksom inte kunnat undgå att få ett hum om grejen. Men jag gillar den inte. Jag hejar inte ens på Sverige. Varje gång jag ser en pressbild på Anna Bergendahl blir jag arg. Låten är en fjösig (!?) prettosång sjungen av ett pretto. Intetsägande. Dessutom ser hon så oproportioneligt nyfrälst och euforisk ut när hon sjunger att jag vill örfila henne på kinden. För gosh, hur härligt kan det egentligen vara att bara sjunga en simpel låt, som dessutom inte ens är bra? Men jag skulle inte örfila henne hårt. Bara det som behövs för att hon ska komma ur den uppenbara psykosen. Anna, vi vill hjälpa dig!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, du sa det jag alltid har velat säga!

Ska vi söka upp henne och berätta ett o annat?

2010-05-20 @ 22:22:00
Postat av: Matilda

22:22 - önska!

(och ja, vi måste göra en kupp mot henne)

2010-05-20 @ 22:28:05
URL: http://matil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0