Dejt i mörkret


Jag sitter och kollar på "Dating in the dark" för första gången och jag håller på och dör. Shit alltså. Tre killar och tre tjejer som dejtar varandra in the dark. Så långt allt okej. Som idé låter det ju roligt och underhållande, visst. Men vad händer? Det hela utvecklar sig till en hångelfest där alla deltagare hånglar med alla. Nästan. Den enda vettiga deltagaren - en tjej som stått över tungrullandet på alla tre dejterna - väljer att lämna tävlingen av vad jag antar är ren självbevarelsedrift. Nu ska jag fortsätta titta på freakshow.


Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Det låter som någon slags dokusåpa, visst är det så?



Jag skulle tro att det krävs en viss typ av personlighet för att vara med i en sådan, och att deltagarna känner en förväntan på att om man är en dokusåpe-'stjärna' så är det ens plikt att allra minst hångla med de andra deltagarna. Helst ska man ju även ha sex med dem, jag menar, det är ju trots allt en dokusåpa, och vad skulle Aftonbladet och Expressen sätta på sina löpsedlar om de inte har någon ny sexskandal från den senaste dokusåpan?



Då blir det ju "Vanlig X kan vara dödlig Y! Är du drabbad ta vårt test!"

2010-04-01 @ 00:34:51
URL: http://magnus.nordlander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0