Innan dig var döden något som tröstade mig

Zappar mellan bröllopsfesten på SVT och Saw ll på femman. Dom kompletterar varandra ganska väl måste jag säga. För varje dos cerisefärgad sidenklänning behöver jag en tidsinställd dödsmaskin som slår igen över ens huvud om man inte hinner låsa upp den med nyckeln, vilken irriterande nog har blivit inopererad i ens eget öga, och som man därmed själv måste operera ut med en slö kniv för att rädda sig själv. För varje bild på en konsant skrattande Victoria måste jag ha någon som blir brutalt skjuten genom ögat. Men det är ju fint det här med bröllopet. Det är det.  


Kommentarer
Postat av: M

nu blev det lite segt här tycker jag. heja heja!

2010-06-21 @ 08:51:57
Postat av: Matilda

M: Jobbar på det! Men badrummet vill bli städat, helst igår.

2010-06-21 @ 19:28:55
URL: http://matil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0