Inte så jättekul va

Sitter framför Holland-Danmark på tv och anstränger mig för att orka följa bollen med blicken. Det är så tråkigt. Men det verkar kul att vara engagerad. En del är ju det. Jag tror dom brukar kallas killar. Jag hade ju i och för sig en fotbollskarriär fram till sexton års ålder, så mitt fotbollsintresse går säkert att träna upp om jag försöker. Men det orkar jag verkligen inte.

Hittade en Klick-tidning på toaletten. Den var från januari 2009. Nu kan man ju lätt få för sig att vår toalett inte har städats på mer än ett år, men så är alltså inte fallet. Rensade lite gamla tidningar uppe på mitt rum och en som skulle slängas hamnade alltså på toagolvet av någon anledning. Men då kommer den självklara följdfrågan; hur ofta städer jag mitt rum då? Äsch, det behöver väl inte ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0