Hej hopp

Hemkommen från Dalarna - jag är välbehållen! - med aningen bättre bränna och, på grund av det faktum att det bara finns utedass och ingen toalett på vårt landställe, mycket vältränade bäckenmuskler. Att kissa en gång på morgonen och en gång på kvällen kändes efter någon dags träning ganska okej. Det var ju bara det att man tänkte på att man var kissnödig hela tiden.

Jag är trött nu. Mycket trött. Men en 200-grams marabou helnöt är beställd av mamsen som är och handlar proviant så här efter en lång dags resa. Det ska bli gott. Mycket gott. 

Det här blev ju ett så lagom roligt inlägg kan tyckas. Så jävla sjukt skittråkigt, kanske någon rentav tänker. Men jag ville ju bara berätta att jag är välbehållen. Det händer ju så mycket hemskt i dessa dagar; man kan inte vara nog försiktig! Nej, nu ska jag sluta leka vältalig domedags-jag-vet-inte-vad och istället äta den där chokladkakan, för mami har kommit hem med maten nu.          

PS. Jag ska börja lyssna på Eminem. Gillade låten "Stan" väldigt mycket när det begav sig, och dessutom, hur coolt är det inte att kunna säga att man lyssnar på Eminem?

Edit: Glömde bort att jag i förra inlägget lovade att skriva titeln på boken jag läser. Not that anyone cares (citat av goth-tjej i The Big Bang Theory, reds anm.). Hur som helst, boken heter alltså "Den hemliga historien" och är skriven av Donna Tartt. Jag skriver säkert någonting när jag har läst ut den, om några dagar.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0