Kväll


Jag måste säga att jag har det rätt behagligt just nu. Jag är alldeles ensam i huset, sånär som på hundarna. Jag småäter vindruvor och valnötter ur skåpen och P3 ljuder ur radion. Programledaren heter Matilda. Det är P3 Humor - Kristian Luuk är gäst och dom talar om Hassan. Jag har alltid gillat Kristian Luuk. Sympatisk människa. Jag måste kolla upp honom ytterligare. Under min så kallade sköna stund av egentid här hemma passade jag också på att ta och komponera ihop min alldeles egna müsli, bestående av boveteflingor, krossat linfrö och strödadlar. Om allt går som planerat ska den snart finnas i en butik nära dig.        

För en nanosekund sedan spelades en ganska dålig, slätstruken låt på radion och det visade sig vara Miley Cyrus. Men hallå? Jag tänkte just börja lyssna på P3 systematiskt ( jag tycker att människor som lyssnar på P3 verkar lite coolare än genomsnittet och jag menar, vem vill inte vara cool?), men nu är jag inte så säker längre. Miley Cyrus? Men hon är väl inte cool? Är hon?

Kommentarer
Postat av: Anna

P3 fyller ut det coola med ocoolt, eller om det är tvärtom. Det bör hur som helst inte råda några tvivel om att Miley Cyrus är motsatsen till cool. Anti-cool.

2010-03-09 @ 13:54:31
URL: http://tasteofpop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0