Hej mina två läsare

Jag köpte alltså tulpaner. Jag är inte en sån som köper tulpaner. Men igår gjorde jag det. 

Kameran gör inte stillheten dom utstrålar rättvisa. Man skulle nästan kunna tro att dom är gjorda av sten, så stilla står dom i sin vas. Dom här tulpanerna skulle aldrig i livet nedlåta sig till att vaja. 

Får jag fortsätta min besatthet av dom här tulpanerna? Tack. Igår var dom finare, liksom ännu mindre utslagna. Det är så jag gillar dom bäst, tulpanerna jag aldrig köper. Det är faktiskt så jag gillar allting bäst. I det stadiet då det inte riktigt har slagt ut. För det är ju aldrig kul att vara utslagen.



Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Hej!



Jag är nog en av dina två läsare (även om jag är nytillkommen). Jag har läst runt lite och måste säga att du är väldigt bra på att skriva. Jag vet inte ifall du polerat på inlägget länge, eller ifall du är en naturbegåvning gällande vältalighet, men den lingvistiska stilen i meningar som 'det är så jag gillar dom bäst, tulpanerna jag aldrig köper' gillar jag starkt.



Bara så att du vet, alltså ;).

2010-02-28 @ 20:48:45
URL: http://magnus.nordlander.se
Postat av: mikaela

hahaha

nej det är ju aldrig kul att vara utslagen!

2010-02-28 @ 21:16:06
Postat av: Matilda

Magnus: Men åh, tack. Vad glad jag blir.

2010-03-01 @ 00:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0