Eh


Ojojoj vad trött jag är på stilmallskoder nu. Ändrar och håller på hela tiden. Och nu när jag kollar (på designen för tillfället) tycker jag inte ens att det är snyggare än den helvita grundmallen jag hade innan. Nu ser den om möjligt ännu tråkigare ut. Amatörwebbdesigner-tråkig. Stackars mig. Vilka problem jag har. Nu ska jag laga mat. Resten av familjen ska äta precis nu, men eftersom jag är seg med att laga min egen mat (egen, eftersom jag har fått för mig att jag är vegetarian) blir det nog så att jag får äta i ensamhet.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

men skrriiiiiv :)

2010-02-12 @ 21:44:03
Postat av: Emelie

fin blogg:)

2010-02-13 @ 10:33:57
URL: http://minedineours.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0