En dag som idag som idag som idag

Har känt mig lagom dysfunktionell dom senaste dagarna. Inte nog med att jag tappade mitt bankomatkort i lördags, dagen efter gick mitt busskort dessutom ut, och samtidigt slutade skärmen på min mobil att fungera. Tre överraskningar. Och inte hittade jag kvittot på mobilen heller. Så jag har famlat runt i ett töcken, totalt beroende av snälla medmänniskor och oförmögen att göra dom enklaste saker. Men nu är det slut med det. Kontokortet är återlämnat och mobilkvittot hittat. Jättebra.

Eh.. och så går jag en ganska värdelös kvällskurs på måndagar. Dålig pedagogik och så vidare, eller så kanske det är jag som bara är sjukt ointelligent, vilket antagligen är fallet. Hur som helst, igår gjorde jag i alla fall den här fula loggan. Vem som helst kan anlita mig som grafisk designer. Nackdelen är att jag bara klickar lite på måfå och inte har någon som helst aning om vad jag gör, men vem gör det egentligen?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag gillar din logga skarpt

5 toast av 5 möjliga.

2010-12-09 @ 15:31:05
Postat av: Mikaela

jag gillar din logga skarpt

5 toast av 5 möjliga.

2010-12-09 @ 15:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0