Mellandagsteve

Jag har inte varit utomhus idag, och planerar inte att gå utanför dörren heller. Istället sitter jag framför tv:n med en kopp kaffe och zappar mig igenom eftermiddagstablån. För tv är ju sällan så bra som nu i mellandagarna. Visserligen har man väl sett de flesta filmerna som går, men å andra sidan är de ofta sådana där som tål att ses igen och igen. Gårdagen vigdes även den åt tv-tittande. Hann med filmerna Linas Kvällsbok, Systrar i jeans och Ghost. Jag har sett alla förut, men lyckligtvis har jag så dåligt filmminne att jag har glömmer bort stora delar av handlingen så att jag ändå blir överraskad av vändningarna. En win-win situation för mig och tv-kanalerna alltså. Nu ska jag titta på de senaste repriserna av Mitt i naturen på SVT Play. Jag är lite besatt, jag vet. Jag ska faktiskt berätta mer om det i något inlägg lite längre fram. Men nu: älgar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0