Kallt

Försökte börja skriva ett seriöst inlägg, men det blev ett litet misslyckande. Blev bara dravel om kylan, julkalenderinförskaffande och lite mer om kylan, och till slut blev jag så trött på min egen alldaglighet så att jag var tvungen att deleta allt. Så kan det gå. 

På min pappas jobb, där det ofta finns tavlor i tillfälliga utställningar i foajén, upptäckte jag en konstnär vars tavlor jag särskilt gillade. Annars är jag inte så mycket för konst, annat än att jag gillar att rita och tycker att människor som är konstintresserade är lite extra coola. Fina målningar i alla fall. Klicka på en så kommer konstnärens hemsida upp i ett nytt fönster. 




Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Ooh, fina bilder! Jag gillar särskilt färgskalan i den sista.



Det må vara alldagligt, men det är på tok för kallt. Liksom, man kan inte ha -17°C i Stockholm i början av December. Det kanske går i Sibirien eller någon stans uppe i Norrland, men inte här. Någon måtta får det vara liksom.

2010-12-02 @ 00:05:13
URL: http://magnus.nordlander.se
Postat av: Matilda

Magnus, ju kallare desto bättre! Nä, håller med om att 17 grader är lite väl kallt, men runt -8°C och snö fram till februari tycker jag vore toppen.

2010-12-05 @ 01:36:23
Postat av: Magnus Nordlander

Att det vore toppen håller jag helt med om. Framförallt så är det ju så otroligt tråkigt när det bara blir snöslask, och det slipper man ju då. Men när det är -17°C så är ju saken en helt annan. Då kan man ju knappt vara utomhus utan frysa rejält om ansiktet.

2010-12-05 @ 10:47:27
URL: http://magnus.nordlander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0