Lida pin



Det är ett faktum: min höstjacka kommer att köpas via postorder. Var i stan idag för att köpa eltandborste (på inrådan av tandläkaren, ehm) och påmindes om hur mycket folk det faktiskt är där, ute på stan. Människor all over the place, fullkomligt crowded. Och vad mycket kläder i butikerna sen. Jag pallar inte stå rulltrappa upp och ner i all oändlighet efter den perfekta jackan. Den i HM-katalogen såg helt okej ut. It will do. Lata jag förtjänar helt enkelt inte bättre. 

PS. Jag är häftig eftersom jag svänger mig med engelska uttryck.

PS, nr 2. Det ska bli spännande att använda den nya eltandborsten.


Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Ptja, jackan är ju snygg, så i det avseendet går du ju inte miste om något. Enda nackdelen är väl egentligen att du inte kan prova den och se hur den sitter förrän efter köpet. Men det är ju å andra sidan no big deal.

2010-08-16 @ 08:21:12
URL: http://magnus.nordlander.se
Postat av: Matilda

Magnus: Jag håller med dig: no big deal. Utseende och kläders passform är överskattat!

2010-08-28 @ 01:01:38
URL: http://matil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0