Dumma mig, osv

Fina Ville och Rudolf. Det var ju inte meningen att ni skulle bli ensamma med en soppåse innehållande en hel rensad kyckling inklusive ben. Det var ju inte det som var meningen. Nu är alla benen inuti era magar, för plastförpackningen som den elaka kycklingen låg i var så renslickad av era tungor att den lika gärna kunde varit diskad. Jag hoppas att era matsmältningsapparater är i god form. Det hoppas jag verkligen.   

Klump i magen, inuti bröstkorgen. Klump i magen har i alla tider förhindrat sömn. Det betyder att jag nog inte kommer att vara särskilt pigg klockan sju imorgon när jag ska upp och jobba. Om sex timmar, mindre än det. Men fuck it.

Edit (8 aug): Dom verkar ha överlevt.

Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Jag lider med dig. Verkligen.



Om än lite försenat kanske...



Hoppas att det går bra.

2010-08-07 @ 08:50:31
URL: http://magnus.nordlander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0