Dressed like a fool



Okej, världens gulligaste pandatidningsförsäljare var just och ringde på dörren. Nu kom jag på vem han såg ut som: den lilla killen i svenska spels "spela lagom"-reklam. Om det hade varit en bäbis eller ett typ fyraårigt barn som hade ringt på hade jag bara "eh, nej tack jag tror inte det", men nu måste jag verkligen tvinga mamma att köpa någon pandagrej av honom, för jag sa att han kunde komma tillbaka imorgon kväll när hon är hemma. Alternativet är ju att jag köper någonting av honom själv..



Vidare: ser på Aktuellt att gymnasietjejer enligt nya undersökningar känner sig mer stressade än någonsin. Det var ju ändå inte så sjukt längesedan jag också gick i gymnasiet med allt vad det innebär, men jag minns faktiskt inte om jag var stressad över skolarbetet eller inte. Det kanske betyder att jag inte var det. Visst var det jobbigt att behöva sitta och traggla mattetal eller skriva uppsatser, men det var ju mer ett nödvändigt ont. Sen gick jag ju inte i någon skola där det rådde betygshets heller, vilket nog var både bra och dåligt för mina resultat.   

(jag vet inte var jag ville komma med det här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0