So long, mother fuckers.


Jag åker till Paris imorgon. Jag hoppas att det blir trevligt. Jag har en guidebok nedpackad. Jag har inte turistat i någon storstad förut. Men jag läste lite franska på gymnasiet. 
Jag brukar hånskratta inombords åt japanerna och tyskarna som har fula kläder och lusläser stockholmskartor i kollektivtrafiken. Nu blir jag en av dom.

Hängde i rummet en eftermiddag för några dagar sedan och dokumenterade det som hände. Det är ju tydligen i vardagen det händer, enligt Felix reklamfilm. Men som ni ser hände det ingenting. Bara gamla vanliga grejer som hundar, katter och mina egna naglar. Jag blev fett besviken.  








Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Oh la la! Jag har aldrig varit i Paris (eller ens utanför norden), men skulle gärna göra det. Att inte kunna flyga billigt är en av de största nackdelarna med att vara 2 meter lång.



Att Felix skulle ha rätt om att vardagen är the shit låter inte som troligt. De har ju inte ens rätt om huruvida deras mat skulle är god, och det om något borde de ju veta.

2010-04-25 @ 15:11:30
URL: http://magnus.nordlander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0