Möta våren i..?


Hej-jag-heter-Matilda och skulle vilja träffa någon att dela vårsolen med! Helst av allt en kanin eller en gullig hundvalp, men i brist på annat funkar även mänskligt sällskap. Nu vill ni såklart veta mer om mig. Et voila:

Utseende: Lägger hellre pengar på upplevelser än på det yttre (och med upplevelser menar jag hetsätning av lösgodis och vitt bröd)
Träna: Absolut! Minst en gång om året.
Resa: Gärna det! Minst två gånger om dagen med buss.
Hatar: Ofta och mycket. Mina toppkandidater för ett "vådaskott" i huvudet är för tillfället barnen som åker skateboard utanför mitt hus hela tiden (jag får ont i öronen) och så rent allmänt personer som inte anstränger sig för att vara trevliga mot mig. Det är viktigt att se i ögonen och bekräfta varandra! Inte minst mig.
Gillar: Pizza?

Så, vad väntar ni på? 
 

Hallå, kompisar..?

Kommentarer
Postat av: Magnus Nordlander

Attans att jag är mer en höstmänniska — och förhåller mig till solen ungefär som Gollum... Annars verkar vi ju ha att hata högljudda barn gemensamt. Du har naturligtvis helt rätt i att hata de små liven, men istället för att ge dem ett vådaskott så kan du ju se saken från deras sida. Deras liv kommer antagligen att suga, jag menar, alla vet att högljudda skateboardungar blir det inget bra av. Det skulle inte vara så mycket ett vådaskott som ett coup de grâce.

2010-04-14 @ 23:36:17
URL: http://magnus.nordlander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0