No wonder I'm scared, to look in your eyes


Wää det är söndag, och som brukligt kliar det under huden och jeansen är för  trånga. Såsom alla andra dagar.  

Jag köpte min nya super fashion high-tech digitala systemkamera för precis en vecka sedan, mm, så tror jag det var, men jag har inte ens packat upp den ur påsen. Initiativrik tjej. Men jag besökte en blogg med väldans fina bilder idag, och det fick mig faktiskt att bli lite småsugen på att fixa och trixa lite. Så imorn kan faktiskt det hända att jag öppnar Siba-påsen (som för övrigt står tre meter ifrån mig just nu) och gör kameran klar för användning. Might happen. Kanske till och med tar någon bild. 

Och höststövlarna är inköpta. Jag har hela tiden haft en vag bild i huvudet på hur jag vill att mina höstskor ska se ut, men jag väntade mig faktiskt inte att jag skulle hitta några i närheten av mitt ideal. Alla skor jag misstänksamt sneglat åt har antingen haft för klumpig sula, för hög klack, eller för si eller för så. Men dom här var ju helt okej. Jag ser varken ut som klumpfot eller prostituerad. Dom är fina, mina skor.

Nu vankas det kaffe och biskvier med för mycket smörkräm.
Jag tycker om att skriva blogg. Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar det du skriver, fina.

2009-09-14 @ 14:58:30
URL: http://annabostromi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0