En helt vanlig kväll






Var ute och beblandade mig med folk i veckan och lyckades springa på dom här gamla rävarna. Märkligt att alla vi tre, oberoende av varandra, råkade vara på samma ställe just den kvällen! Både Markus och Oscar har ju fullt upp med sin musik just nu så det var trevligt att catcha upp lite. Det är så kul att stöta på (med betoning på ) gamla kompisar som man inte har sett på länge. Eftersom jag alltid har med mig en fet systemkamera i kuvertväskan passade jag på att ta lite kort under kvällen. Självklart har jag massor av fotografier där vi alla tre är med på bild samtidigt - det är klart jag har det -, men jag tyckte att just den här bilden på dom ihop blev så bra. Dom ser ju onekligen väldigt glada ut. Perfekta människor. Skulle inte världen nå sin fulländing om dom blev ihop med varandra? Eller kanske med mig? Vi skulle kunna leva i vår lilla bigami och vara lyckliga i alla våra dagar. Yes. Jag måste bara komma ihåg att fråga dom nästa gång vi ses. För dom är ju verkligen mina kompisar. Och dom vet ju verkligen vem jag är.


*

Komplettering, 23.25:

Snart är födelsedagen till ända, och facebook har pinsamt nog kollats var och varannan minut för att se om någon  noterat att jag fyller år. Några vänliga själar skrev faktiskt. Och här hemma har dom faktiskt både hurrat och sagt grattis. Firat och gratulerat mig. För att jag har lyckats överleva ett år till. Det är ju så svårt nuförtiden. Ni vet det naturliga urvalet; bara dom starkaste överlever. Så nog är jag stolt över bedriften alltid.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0