vinterns korta dar är långa i år


Klockan är bara sju och det är redan mörkt. Bara och bara förresten, men känns det inte som om det precis var sommar? Och mörkare kommer det att bli.

Imorgon fyller jag år. Jippi yey. Men jag måste erkänna att det inte pirrar särskilt mycket i magen. Lite såklart (eehh), men inte direkt som när man var tio. Jag antar att jag håller på att bli vuxen eller något. Kanske äntligen pubrteten? Markus Krunegård sa något liknande innan han uppträde på P3 Guld i våras och jag har letat runt på youtube för att hitta något klipp på det, men det verkar tyvärr inte finnas..

Jag önskar att jag hade någon idé eller någon fundering jag kunde skriva en krönika eller något om, men nej, ingenting. Då kanske det här inlägget skulle bli lite roligare. Too bad. 

Födelsedag imorgon alltså, peppa, peppa, peppa. 

(gud vilken skit, jag vill bara radera allt jag har skrivit)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0