Excusé moi


Ursäkta, men sedan när började Criminal Minds ha cliffhanger-slut? Jag trodde själva definitionen av amerikanska enntimmeskriminalserier var att varje avsnitt bestod av ett fristående fall som sen löstes på slutet? Så döm om min stilla förvåning när slutscenen av Criminal Minds idag var att FBI-människorna hade hittat till gärningsmannens hus, dom går in i ett rum och finner en sängliggande man, varpå en av poliserna säger "är det här vår gärningsman?". Och plötsligt blir bilden blir svart och fram träder vita bokstäver som formar orden "to be continued", och den sedvanliga mystiska slutvinjetten börjar spelas. Jag känner mig..lurad. Kan det inte börja stå i programinformationen om programmet ifråga har to be continued-slut eller inte? Hmpf.´






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0