Natt hela dagen


Klockan 06.15: stänger ytterdörren bakom mig och möts av onsdagsmorgonens iskalla andedräkt. Höjer blicken och bländas nästan av måne och stjärnor som lyser på en mörkt djupblå himmel. Bara en liten turkos rand vid horisonten skvallar om att solen faktiskt kommer gå upp idag också. Och nu är det lika mörkt igen. Crazyness beyond compare, men jag antar att det bara håller på att bli vinter eller något.

Fortsätter att tänka på vad jag ska göra. Som vanligt har jag ingen aning. Intalar mig själv diverse saker. Du är fortfarande hur ung som helst. Behöver varken känna dig misslyckad eller stressad. Du är inte alls dum i huvudet - du är smart! Jag lyckas inte övertyga mig.

Idag kom Markus Krunegårds två skivor ut, om jag inte minns fel. Jo, 14:e tror jag faktiskt att det stod någonstans. Hoppas låtarna är upplagda på iTunes eller Spotify by now.

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Howdee



Det sköna är att man inte behöver bestämma sig - man kan tänka; hur vill jag ha det när jag har det som bäst? Och så får du ett svar :-)



Härligt okomplicerat!



Lycka till!

//Hillevi

2009-10-18 @ 14:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0