2.0


Imorgonbitti kommer massor av människor runtom i Sverige bänka sig i närmaste gymnasieskola för att skriva högskoleprovet. Det är väl egentligen det enda sättet för mig att komma in på någon utbildning med relativt högt snitt. Om jag nu skulle vilja det.. Men jag ska inte göra det, provet alltså. Jag gjorde det hösten 2007 - för två år sedan - och om jag gör det en gång till så är det för att satsa rejält och försöka få ett riktigt bra resultat. Men för tillfället pallar jag helt enkelt inte, som sagt. Plus att jag är så väldigt extremt rädd för att få ett mycket sämre resultat än förra gången. För vad skulle det betyda? Att jag har gått och blivit dum i huvudet sen sist?

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0