P3


Sitter och slentriantittar på P3 Guldgalan och det är "Anders och Måns"-Anders som är värd. Förlåt, men jag HATAR honom. Jag hatar i och för sig "Anders och Måns"-Måns också, samt alla deras program. Har aldrig fattat grejen. Vad är det som är så kul med en människa som verkar grunda sin rolighet på att stå och prata bebisspråk? Modig grej att förlita sig på då jag aldrig sett honom göra något annat.
 
Nu kom visst Kitty Jutbring och några andra upp på scenen för att dela ut något pris. När jag ändå håller på kan jag ju säga att jag inte gillar henne något vidare heller. Alls. Förut innan jag hade sett så mycket av henne verkade hon helcool med sitt fina hår och sköna stil. Men inte nu längre. Så den gemensamma nämnaren för personerna som irriterar mig verkar vara att dom pratar bebisspråk. Måste försöka tänka ut lite fler personer som pratar bebisspråk och känna efter om jag ogillar dom också. Mycket troligt.

 

     


Edit: Jag gillar visst Kitty. Hon skriver bra krönikor.

Kommentarer
Postat av: Larsa

Bebisspråk? Är det därför du alltid (nästan) blir irriterad på mig? Jag trodde det var mina gubbskämt!

2009-01-23 @ 00:41:18
Postat av: Anna B

Hahaha, det där är inte bebisspråk! Det är ren och skär östgötska. Inte det vackraste, måste jag erkänna. Men folk låter så här. Många, i alla fall. Hela tiden. Det är ganska jobbigt.

2009-02-05 @ 21:52:35
URL: http://flashfiction.blogg.se/
Postat av: Matilda

Oj, my bad, jag är inte så berest..

Men då är dom ju till och med ännu tråkigare, eftersom jag trodde att det var sättet dom pratade på som skulle underhålla.

2009-02-06 @ 14:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0