What to do liksom


Babababa. Hhh. Hhh..
Jag är trött.



Igår kväll kände jag en stor tacksamhet över att jag har långt hår som jag kan dölja mitt ansikte med. När jag som vanligt gick hemma och skrotade hittade jag en gammal mössa som jag av egentligen ingen anledning alls satte på mig och knögglade in hästsvansen i. Och jag såg helpsycho ut. Som en tjock cancerpatient med obestämbar ålder och hängande hamsterkinder. Kunde lika gärna ha varit en knubbig pojke på 12 jordsnurr eller fetlagd 50-årig tant. Nice. 


Ska få mer jobbtider nu när jag inte pluggar längre. Blir i alla fall mer pengar. Det blir bra. Allt kommer att bli bra. 



 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill veta mer.



Vad jobbar du med och vad har du pluggat?

2009-02-05 @ 18:47:55
URL: http://annabostromi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0